יעוץ תעסוקתי טלפוני

יעוץ תעסוקתי טלפוני  –

מטרת השלב הזה, שבא לאחר שלב ההיכרות, סקירת השוק. זהו המשך לשלב שדרוג קורות חיים, שמטרתו "לעשות את ההבדל" מבחינתך. אם עד כה "חיממנו מנועים", התחלנו להיכנס לעולם התוכן של המועסק (והמעסיק) הפוטנציאלי, הרי שעכשיו מתחילה הריצה האמיתית אל המטרה.

מאחר שמועמדים רבים נתקעים בשלב הזה, בחוסר יכולתם למקסם את הידע שלהם לגבי המעסיק, בחוסר יכולתם להדגיש את הצדדים החזקים באישיותם ובניסיונם ואולי אף בהעדר החלטה על כיוון מקצועי ברור, ממנו יתחילו וילכו ויתפתחו עימו, אנו מעניקים לכם בדיוק את מה שאתם זקוקים לו – תמיכה, תמיכה ושוב תמיכה.

יעוץ תעסוקתי היא פעולה בה נבחן מכלול האיכויות של מועמד, צרכיו, העדפותיו, יכולותיו למול מצאי המשרות המתאימות בשוק העבודה. במהלך תהליך יעוץ תעסוקתי מקבל המועמד תובנות וכלים, כיצד להדגיש את עצמו, כיצד להראות את חוזקותיו והייחוד שלו, כך שיווצר מיתוג אישי שלו כמחפש עבודה.

ניתן בקלות באמצעות יעוץ תעסוקתי טלפוני לקבל משוב הולם על ההתקדמות בתהליך חיפוש העבודה, החל משלב שליחת קורות חיים, דרך כתיבת קורות חיים, שדרוג קורות חיים וההמשך בצדדים המסחריים – הכנה טלפונית לראיון עבודה, ראיון עבודה, משא ומתן על השכר, מעבר על הסכם העבודה וניתוח והשוואת חלופות בין הצעות עבודה שונות.

מתי שאתם חשים צורך בכך, לפני ריאיון עבודה, אחרי "שיחת בירור פרטים" ממחלקת כח אדם, אחרי הראיון (לברר עם עצמכם – "איך הייתם") או בכל עת בתהליך – יש אל מי לפנות ועם מי להתייעץ. ותאמינו לנו, מניסיון של עשרות מועמדים שעברו את התהליך הזה, זה עוזר, ובעיקר – זה עובד בשבילכם !!!

אז למה את/ה מחכה ?

חייג אלינו עכשיו לטלפון: 072-2511110 או שלח קורות חיים בטופס הבא:

בימייט – שדרוג קורות חיים, עושה את העבודה בשבילך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *