מיתוג אישי של מחפשי עבודה

אז מה בין B-Mate ותהליך מיתוג אישי של מחפשי עבודה ?

B-Mate נולד לאחר פניות רבות של חברים, קרובים, מכרים, חברים-של-חברים ועוד רבים וטובים, שבמשך שנים רבות נעזרו ביכולותיי ובניסיון התעסוקתי האישי שצברתי, כאיש מכירות, מנהל מכירות, סמנכ"ל ומנכ"ל בחברות בתחומים טכנולוגיים. כשסיימתי את אחד מתפקידיי האחרונים עלתה בי המחשבה, למה לא למסד את כל הידע והניסיון הזה ולהעמידו לרשות מועמדים בתהליכי מציאת עבודה. כך הגיתי את התהליך, שזכה לשם הזמני "חבר עסקי", או Business Mate בקיצור B-Mate.

השירות הזה מעמיד לרשותך, כמועמד מחפש עבודה, את כל הידע והסיוע שאתה זקוק לו בתהליך קבלה ל עבודה, בדגש על הצדדים המסחריים, הכלכליים והכספיים. אז מהו מיתוג אישי ? מיתוג אישי הוא תהליך, בו האדם משווק כמותג ומיועד לקדמו בחייו העסקיים, המקצועיים וגם האישיים.

אנשים כלפיהם מופנה המיתוג יכולים להיות לקוחות ומעסיקים פוטנציאליים, בן זוג עתידי, קולגות, מתחרים וכיוב'. איש השיווק האמריקאי טום פיטרס טבע את המושג בשנת 1997 במאמר,"The Brand Called You". הוא קבע כי מיתוג אישי מתבסס על "אריזה מחדש" או "מיצוב מחדש" ונועד לשפר את האופן בו רואים אחרים את האדם. מיתוג אישי נועד לתת תוקף לאיכויות של האדם הממותג והינו תהליך טבעי, הנוצר עקב הצורך להתבלט בסביבה רווית מתחרים.

רוצה מיתוג אישי, שיסייע ויפתח לך דלתות ?
רוצה שדרוג קורות חיים שיביא לך יותר תוצאות ?

התקשר אלינו עכשיו לטלפון: 072-2511110 או שלח קורות חיים בטופס הבא:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *