סיפורי הצלחה והמלצות

עמית היקר,
ברצוני לומר לך תודה ענקית על העזרה והתמיכה לאורך כל הדרך במציאת עבודה, על הסבלנות וההקשבה, הרצינות וההומור.
אני יודעת שזוהי עבודתך אך מנסיוני עם חברות כח אדם, אתה עושה את עבודתך בצורה הטובה ביותר. הגעתי אלייך עם קורות חיים לא מסוגננים, בזכות כשרונך הצלחתי להפיק את כישוריי בדרך הטובה והנכונה ביותר!
למרות כל המיילים והטלפונים שהטרידו במהלך היום תמיד קיבלתי את התשובות עם רוגע, נועם וחיוך.
אתה עושה עבודת קודש, המשך כך.
תודה מקרב לב,
רעות
שלום !
לאחרונה חיפשתי פתרון לשדרוג קורות חיים שלי, וקיבלתי המלצה מחבר על חברת Bmate.
הגעתי אתר חברת Bmate, נרשמתי ותוך כמה שעות חזר עלי עמית.
מרגע ששוחחתי איתו ידעתי שהגעתי לאיש הנכון – הרגשתי שאני בידיים טובות !
עמית הפגין שילוב נדיר של תודעת שרות, מקצועיות וסבלנות רבה, ולאחר כמה שיחות טלפון שלח לי קורות חיים משודרגים ומצוינים והציע לי עזרה בהמשך.
אז שוב תודה רבה לעמית וצוות חברת Bmate!
איגור לפנד
פניתי ל-בימייט אחרי שהתלבטתי איך אני יכולה לשדרג את קורות החיים שלי, כך שיראו יותר בולטים משאר המועמדים שאני צריכה להתחרות איתם (אני מועמדת להתמחות בראיית חשבון). מהטלפון הראשון קיבלתי יחס אישי ומקצועי מאוד. כל התהליך של שידרוג קורות החיים לקח זמן קצר מאוד.. בעקבות השידרוג אני מרגישה הרבה יותר ביטחון עצמי לצאת לשוק העבודה.
ממליצה בחום, מאיה א.
שלום רב,
הרגשתי צורך להודות לכם בכתב.
אני חייב לאמר לכם שחל אצלי שינוי מדהים תוך יום אחד מאז ששיניתם לי את הקורות חיים עבר יום אחד, והיום האחד הזה זה היום שעדיין לא נגמר הספקתי לשלוח את הקורות חיים החדש ששיפרתם לי ל-11 משרות.
תקשיבו טוב ! חזרו אלי בטלפון 7 מהם -עם הזמנה לראיון!!!
עכשיו -נשימה ארוכה..כן במשך 4 חודשים שאני שלחתי את הקורות חיים הקודמים שלי השיבו לי בטלפון -3 ולא רלוונטים. נו מה עוד יכול להגיד. אני בשוק זה פשוט מדהים
נכון שהגעתי אליך ממש במקרה ולא דרך האתר ולאחר שנכנסתי לאתר הבנתי מייד שיש פה עסק עם מקצוענים. והבנתי מאיפה זה בא.
יש לי בקשה אחת נוספת שתכניס את המיכתב הזה לאתר שכל הגולשים יראו כדי שיבינו שאם הגיעו לפה זה לא סתם. כול התקופה הזו חשבתי שהקורות חיים שלי מושלמים לאחר התיעצות עם מכרים שמבינים בזה וביניהם בכירים.
חסכתי סכום זעום שאם הייתי יודע מראש שככה זה יהיה עוד בהתחלה הייתי פונה אליכם וחוסך את החודשים האלה ללא עבודה וללא שום הכנסה ושעות על גבי שעות מול המחשב וחברות כוח אדם.
זה נתן לי להבין שבכול זאת לכל דבר יש מקצוע והשאלה האם אתה רוצה טוב, מספיק, טוב מאוד או סוף הדרך.
זהו. בהצלחה לכול הגולשים.
ל, רוני
עמית שלום,
רציתי להודות לך על הליווי הצמוד בתהליך חיפוש העבודה שעברתי.לפני חודשיים הייתי על סף שחרור משירות בצבא כתוכניתנית , לא ידעתי אז כלום על מיתוג אישי, כתיבת קורות חיים ועל תהליך הקבלה לעבודה בהיי-טק בכללותו.הכרתי הרבה אנשים שחיפשו עבודה מנקודת מוצא דומה של חוסר ידע. משיחה איתם, הרושם היה שהם "דיברו עם חבר שמבין" , "הסתדרו בסוף" , "למדו מטעויות בראיונות ראשונים".
לכן כששמעתי מחברים על שירות שדרוג קורות חיים ויעוץ תעסוקתי, שאתה נותן במסגרת בימייט, ראיתי מיד שיש לי אפשרות להקל ולשפר באופן משמעותי את תהליך חיפוש העבודה שלי.ובאמת, כבר בפגישת ההיכרות שלנו, שעסקה במיתוג אישי ובהבנת תהליך חיפוש העבודה כולו הרגשתי שכבר הוספתי לעצמי ידע רב שהועבר בצורה תמציתית ויעילה בשעה אחת בלבד.
בהמשך התהליך היה מאוד נעים' שיש לי מישהו מקצועי לדבר לפני ואחרי כל ראיון , מישהו להתקשר אליו בתקופות חלשות, כשלא מתקשרים להציע לי משרות – בכל אופן אנחנו בעיצומו של משבר כלכלי.מאוד הועיל לי שעברת על החוזים שקיבלתי מהחברות כדי שאוכל לבצע השוואה נכונה של התנאים שהוצעו לי , וכדי לעלות על כל ה"טריקים" הקטנים שמוסיפים בחוזה.
עוד יתרון בשירות שלך הוא ה- Networking המדהים שאתה מספק. לא זכור לי שהייתי בחודשיים האחרונים במקום עבודה בו לא היו לך מכרים מקרב מנהלי החברה. מצאתי עבודה מהר יחסית לתקופה הכלכלית הלא פשוטה שעוברת עלינו לאחרונה, אני מרגישה שקיבלתי שכר ותנאים מעולים , בעיקר בזכותך.
המון תודה !
ל. הרמן
הנדון: המלצה על שירות B-Mate
עמית גל הוא איש מקצוע ותיק ומנוסה בתחום ההייטק ושוק העבודה.מעמית קיבלתי כלים רבים שאפשרו לי להגיע לנקודה
שבה רציתי לראות את עצמי בעת תקופת חיפוש העבודה:
היכרותו הרבה של עמית גל עם עולם התעסוקה והנפשות הפועלות עזרו לי ללמוד על המראיינים שלי והכינו אותי היטב, לפני כל פגישה שהייתה לי.
לאחר שהתקבלתי למספר מקומות עבודה ולאחר קבלת הצעות העבודה, עמית ניתח אחד לאחד את חוזי העבודה שהציעו לי והסביר לי על מרכיבי השכר והתנאים המגיעים לי. ביחד דרגנו את מקומות ה עבודה הטובים והמתאימים ביותר עבורי.
בזכות עמית שמתי לב לדברים שלא הייתי מודע אליהם קודם לכן (כל אותן האותיות הקטנות המופיעות בחוזים שנעלמות מהעין..) בזכות פגישות אלו ידעתי להציב דרישות נכונות ולמתג את עצמי באופן שעזר לי למקסם את התנאים ואת גובה השכר שקיבלתי.
מיקסום השכר שלי והצבה במקום עבודה המתאים לי ביותר שנותן לי אפשרויות קידום להמשך. עמית ליווה אותי לכל אורך הדרך:בראשית התהליך, עמית נתן לי כלים מצויינים להצלחה ב ראיון עבודה: למדתי מה המראיינים מחפשים לשמוע וכיצד אוכל להציג את עצמי בצורה הטובה ביותר, תוך הדגשת החוזקות שלי, בקיצור: מיתוג אישי שלי כ מחפש עבודה.
לפני כל שלב שבו הייתי, קיבלתי מעמית משוב והדרכה שעזרו לי מאד הן בפן המקצועי והן בפן האישי.
מלבד הידע הרב, הניסיון והמקצועיות של עמית, גיליתי גם אדם מקסים עם נחישות רבה ורצון אמיתי לעזור. אין לי ספק שבזכות תהליך בימייט אני נמצא כיום הרבה מעל הציפיות שהיו לי בתחילת הדרך. אני מאחל שתוכלו לחלוק את סיפור ההצלחה האישי שלכם עם כולם !
א.ס., מהנדס תוכנה בהייטק
דוגמה לתהליך מיתוג אישי – סיפורה של לירון
לירון הגיעה אלינו דרך פניה מאתר האינטרנט. היא סיפרה, שהיא מסיימת עוד כחודשיים לימודי תואר ראשון בניהול, באחת האוניברסיטאות הגדולות בארץ. חלום חייה היה, להתקבל לעבודה בתחום הפרסום או השיווק, על אף שלא היה לה ניסיון.
קבענו מייד פגישה עם לירון, למרות שהיא רצתה להשתהות עוד קצת ולסיים את הבחינות, לפני תחילת חיפוש פעיל.
בפגישה עברנו יחד על כל הנסיון המקצועי הנצבר עד כה ובסיומה, כתבנו מחדש מסמך קורות חיים, שהדגיש את היתרונות והתועלות שנדרשו.
נקודה חשובה שעלתה מהפגישה האישית היתה, שלירון היא מסוג המצטיינות, שדברים שהיא עושה היא עושה ברצינות רבה, סיימה תיכון במגמת מחשבים עם בגרויות מורחבות במגמה ייחודית, שירתה בצבא ביחידה נחשבת, אך אף פעם לא טרחה לייחס לכך חשיבות. במקרה של לירון, רוב העבודה היתה על מיתוג אישי ואופן ההתיחסות האישי שלה לדברים.
לירון יצאה לדרך מצויידת במסמך קורות חיים חדש, עם המון מוטיבציה לכבוש את היעד. היא פנתה באופן יזום לכל אותם הגורמים והמטרות שסימנו יחד ובתוך זמן קצר, החלו ההזמנות לראיונות עבודה. מאחר שהיתה חדורת מוטיבציה להצלחה
וידעה כעת להדגיש את תחנות הקריירה עד כה, קיבלה לירון הזמנה לריאיונות המשך, תוך שהיא עוקפת מועמדים שהיו
בעלי ויטמין P (פרוטקציה) לאורך כל הדרך.
לאחר כשישה שבועות אינטנסיביים של חיפושים עמדה בפניה הבחירה בין שתי הצעות עבודה והיא מימשה אחת מהן,
תוך שהיא בונה לעצמה מדרגת קריירה ראשונה, במשרה נחשקת במשרד פרסום מוביל. והשאר – הסטוריה !!!
סיפורה של לירון
אל:עמית גל
ברצוני להודות לך על השינוי הדרסטי
שבצעת ב קורות חיים שלי
פשוט לא יאומן !!!
לא חשבתי שיכול להיות דבר כזה.
הייתי משוכנע שהקורות חיים שהכנתי היו בסדר גמור.
הייתי מראה לאחרים היו כאלה שאמרו שזה מושלם והיו כאלה שאמרו שלא, אבל אני לא הייתי סגור על זה.
לכן בקשתי עזרה ואחרי שקבלתי ממך את הקורות חיים החדשים שלי אתחיל להפיץ אותם עם הרגשה שקודם כל יתייחסו וימשיכו לקרוא וזה בעצם כול הרעיון – להגיע לראיון.
תודה רבה רבה
ח. סימון
דוגמה לתהליך בימייט – סיפור הצלחה האישי של איה
איה (השם המלא שמור אצלנו) השתחררה משירותה הצבאי ביחידת מיחשוב צה"לית. יום אחד בלבד לאחר השחרוריצרה עמנו קשר טלפוני. מאחר שבשירותה הצבאי איה נטלה חלק במספר פרויקטים, הן כתוכניתנית והן כאשת סיסטם, היא התלבטה אם לא כדאי לה להתחיל לחפש עבודה בתחום הסיסטם ("ואחר כך לעבור בהמשך לפיתוח").
בעקבות תהליך חיפוש עבודה שעברנו יחד, שכלל פגישת היכרות, לימוד אופיה כמועמדת, תוכניותיה וצרכיה המלצנו לה, חד משמעית, לפנות לאחד התחומים החמים, בו היתה איה מעורבת בפיתוח טכנולוגיות עכשוויות ומתקדמות ביותר, תוך בנייה מחדש של מסמך קורות החיים. בקורות החיים טרחנו להדגיש, לאורך כל תחנות השירות הצבאי את הניסיון בטכנולוגיה הזו.
בנוסף, תדרכנו את איה, פנים מול פנים וגם בעל פה, כיצד לפעול ל מיתוג אישי וכיצד להציג את ניסיונה המקצועי במהלך ריאיון עבודה.
בזכות ה ייעוץ והליווי אישי צמוד שלנו בנינו לאיה ממיתוג אישי כמועמדת איכותית, בוגרת יחידת מיחשוב צה"לית ובוגרת תיכון במגמת מחשבים. בנוסף, הדגשנו בפניה, בכל שיחה, היכן לשים את הדגשים בתהליך חיפוש עבודה והמשרה המיוחלת.
ההצלחה לא איחרה להגיע. בתוך ארבעה שבועות בלבד איה מצאה לעצמה תפקיד ראוי כתוכניתנית, באחת מחברות ההייטק המובילות במשק.
ומעל לכל – תנאי ההעסקה שהוצעו לה היו גבוהים בכ-1,000 ש"ח (!!!) לעומת המטרות הראשוניות שהציבה לעצמה.
סיפור הצלחה האישי של איה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *