שדרוג לינקדאין

לינקדאין LINKEDIN הינה הרשת החברתית המקצועית הגדולה בעולם. רשת לינקדאין הוקמה בשנת 2003 ושימשה בראשית הדרך בעיקר לצרכי כרטיס ביקור עסקי של מחפשי עבודה בארה"ב. רשת לינקדאין LINKEDIN התרחבה בהדרגה בעולם ומונה כיום מעל 500 מיליון משתמשים עסקיים. לינקדאין משמשת בעיקר כרשת לאיתור מועמדים וחברות עסקיות וכרשת להרחבת קשרים עסקיים, בכל רחבי העולם. 

 מה בין פרופיל לינקדאין ובין קורות חיים ? 
כשם שבראשית דרכה של רשת האינטרנט אנשים מצאו שהם חייבים להיות באינטרנט ולהימצא ב-GOOGLE, שהפך בהדרגה לכרטיס הביקור החובה העסקי, כך צמחה רשת לינקדאין והתרחבה מאד בעיקר בעולם הגיוס הטכנולוגי. כל מועמד שמכבד את עצמו מבחינה מקצועית הקים לעצמו כרטיס לינקדאין אישי ובמקביל חברות עסקיות הקימו לעצמן דף לינקדאין עסקי.

אנשי משאבי אנוש וגיוס מכל העולם עובדים מדי יום ובעזרת מוצרים מקצועיים של לינקדאין מחפשים, מאתרים ומגייסים אנשי מקצוע ו-TALENTS. ואנשי מקצוע – מנהלי שיווק, מנהלי מכירות ופיתוח עסקי עושים שימוש יומיומי ברשת לינקדאין כדי לאתר קשרים עסקיים ולפנות להציע את מוצריהם או שירותיהם.
אולם, אל לכם לטעות – מאחר שלינקדאין היא רשת חברתית מקצועית, יש בה כללי התנהגות וכללי קידום ברורים. פרופיל לינקדאין מושלם אינו כתוב ואינו מתנהג כמו קורות חיים וצריך להיות מנוסח בצורה מקצועית, מסקרנת, על מנת שהמגייס (Recruiter) מטעם החברה ירצה לפנות אליך ולצוד אותך. אותו דבר נכון לגבי קשרים עסקיים ומקצועיים. פרופיל לינקדאין שאינו מנוסח כהלכה, אינו כולל את כל האלמנטים הנדרשים, פשוט לא יעבוד טוב עבור בעליו. 

בניית פרופיל לינקדאין בתשלום
בשנים האחרונות, כתוצאה מהתפתחות שוק העבודה ואפשרויות הפרסום ואיתור מועמדים ומשרות, חלה גם תמורה משמעותית בהתייחסות של אנשי HR ושל לקוחות עסקיים לנושא פרופיל לינקדאין. כתוצאה מכך, יותר ויותר מחפשי עבודה שמעוניינים לקדם את עצמם ולקדם את מציאת התפקיד הבא בוחרים להיעזר בשירותי מומחים לבניית פרופיל לינקדאין, תופעה שעד לפני כמה שנים היתה נפוצה בעיקר ביחס לשירות כתיבת קורות חיים.
אנו בבימייט מציעים שירות כתיבת פרופיל לינקדאין מקצועי ומנצח, שמביא ערך רב למשתמש. הוא מבליט את הייחודיות שלו ואת הניסיון המקצועי שלו, תוך כדי שימוש בגישה שיווקית ייחודית – Story Telling.

צור עימנו קשר היום לבניית פרופיל לינקדאין וכתיבת קורות חיים.


לינקדאין + קורות חיים

* חבילה משולבת * בתוקף עד 31.3.2019
₪ 990
(במקום 1,250 ש"ח)

  • שדרוג קורות חיים בעברית, עמוד בודד.
  • כתיבת פרופיל לינקדאין אישי.
  • המחיר כולל מע"מ.

BMATE – שדרגו אותי !
ט.ל.ח לחצו כאן ושלחו אלינו קובץ קו"ח באנגלית (עבור הלינקדאין), בפורמט WORD או PDF
הצעה מיוחדת