בדיקת קורות חיים בחינם – למה זה חשוב לי ?

בדיקת קורות בחינם בחינם הוא אחד הכלים החשובים שמעמידים אתרי ומומחי שדרוג קורות חיים לרשות מחפשי עבודה. הגשת קורות חיים למומחה לביצוע בדיקת קורות חיים בחינם היא צעד חשוב ומקדים לכל תהליך חיפוש העבודה. בצורה זו אתה יכול לבחון , האם קובץ קורות חיים שהכנת לך קולע למטרה, ויביא לך תוצאות ומשרות או שאתה שורף זמן ומשאבים יקרים לריק, בכך שאתה מציג את עצמך בצורה לא נכונה ולא מדוייקת. בדיקת קורות חיים בחינם היא כלי חשוב ואפקטיבי עבור מחפש העבודה, בכל שלב בו הוא מצוי – אדם ללא תואר או השכלה, סטודנט לקראת סיום לימודים, בעלי ניסיון תעסוקתי של מספר משרות ולא פחות חשוב משרות בכירים.

רוב האנשים אינם יודעים לכתוב קורות חיים כמסמך שיווקי, אותו כרטיס ביקור או ברושור, שיסייע להם לקבל זימון לראיון עבודה. כתיבת קורות חיים יש לשים לב לדגשים רבים ועל כך בפרק כתיבת קורות חיים באתר זה.

לאחרונה גובר הביקוש בקרב מחפשי העבודה לקבל חוות דעת של מומחה שדרוג קורות חיים בחינם והאתרים והחברות העוסקים בתחום זה עמוסים. זו בהחלט תופעה חשובה ומעניינת, המסמלת את השינוי ברמת המודעות של מחפש העבודה לניהול נכון של תהליך חיפוש העבודה, החל מהשלב הראשון, הבראשיתי, של שליחת קורות חיים, דרך התאמת קורות חיים למשרה (ועל כך באחד הפוסטים הבאים שלנו) ועד להגעה לראיון עבודה ולקבלת הסכם עבודה מהמעסיק.