כתיבת קורות חיים והעבודה הבאה שלך

כתיבת קורות חיים נתפשת כמשימה שכל אחד יכול לבצע. אז ברמה העקרונית זה נכון, כל מי שיש לו קצת כשרון כתיבה ופועל לפי כללים בסיסיים יכול לייצר לעצמו, כמחפש עבודה, מסמך קורות חיים טוב. אבל כאן נכנסים עוד פרמטרים רבים נוספים. מכירים את זה שלקראת בחינה פסיכומטרית כולם לוקחים קורסים, כדי לשפר את ציוניהם. אז גם כאן, בתחום של כתיבת קורות חיים, מזה שנים רבות, מועמדים נעזרים בשירותי כתיבת קורות חיים. יש כאלו שיודעים לכתוב היטב, אבל חסרה להם הבנת המכלול, כל שוק חיפוש העבודה. כמי שחיים את שוק העבודה ובמיוחד את שוק חיפוש העבודה אנו למדים כי חלים שינויים רבים, לא רק בהיצע המשרות או ביציבות המשק, כי אם גם בפעולה המושפעת משני קטבים: מחפשי העבודה והארגונים המעסיקים.
מצד אחד, מועמדים למשרות כיום, בטח בתחומים דינמיים ומשתנים כמו הייטק, לומדים ומתפתחים כל הזמן ולכן לעיתים תכופות נוטים לשנות את מקום עבודתם. הגישה של מועסקים רבים בני דור ה-Y וה-Z לתעסוקה שונה בתכלית מזו של הוריהם ושלושת הדורות הללו מצויים עדיין במעגל התעסוקה, כאשר שני האחרונים, הצעירים יותר, מושכים לכיוון דינמיות ותחלופה תדירה יותר של מקומות תעסוקה, מתוך תפישת עולם עצמית, שמקום העבודה אמור להיות תחנה בחיים שלהם, לשרת אותם ולתת להם ערך וברגע שאינם חשים כך הם עוברים הלאה. מצד שני, המעסיקים, שבאופן מסורתי מחפשים יציבות תעסוקתית אצל מועמדים, החלו אף הם להפנים את השינויים שחלים בקרב המועמדים והם מנסים להתאים את היצע המשרות אליהם. כך עוברים שינוי הגדרות של שמות התפקידים, דרישות המשרה, אופן הצגתן, האופן שבו המעסיק מנגיש עצמו לעובדים ולמועמדים, מה שמכונה "מיתוג מעסיק", תחום שארגונים יותר ויותר משקיעים בו. בנוסף, חלה בשנים האחרונות תמורה טכנולוגית גדולה ומשמעותית וארגונים רבים, קטנים כגדולים, משתמשים בתוכנות, לצורך ייעול ושיפור תהליך הגיוס וניהול משאבי האנוש. המועמדים מצידם, לא תמיד מודעים לכך ועל כן עשויים להיפגע, משום שקורות חיים שאינם כתובים באופן מקצועי, משמעותי ומדויק, התואם לדרך שבה 'חושבות' ומסננות תוכנות הגיוס את קורות החיים, ודרך כך את המועמדים, עלולים לגרום למועמד מצוין לא להיכלל בסבב הראיונות הטלפוני הראשון או לא ל'התגלות' כמועמד פוטנציאלי למשרה. אז כמו בכל תהליך, בו מתקיימים שלבים רבים, כך בתהליך חיפוש העבודה, יש לשים לב ודגש רב על כתיבת קורות חיים מקצועיים ומושלמים. כאלו שיקחו בחשבון את הפרמטרים שצוינו לעיל ורבים נוספים שקצרה היריעה מלפרט כאן. החשיבות הגדולה של הסתייעות במי שמומחה בתחום כתיבת קורות חיים הינה רבה וקריטית. תשבו שכל החברים שלכם מסתייעים בכתיבת קורות חיים מקצועית ואתם לא. העלות שתחסכו, לעומת הזמן שייקח לכם לגלות שטעיתם, שרצתם בכיוון הלא נכון או הלא מדויק לגמרי, הזמן הזה ניתן בקלות לתרגום לכסף, במונחים של הפסדי הכנסות.
אנו ב-BMate, היינו בין הראשונים להציע שירותי כתיבת קורות חיים מקצועיים עוד בשנת 2007. אנו מקפידים שהמומחים שלנו, הפועלים מולכם ומייצרים עבורכם את מסמך קורות החיים המקצועי והמושלם ביותר, ידעו להתחבר אליכם, לצרכים, לרצונות וליכולות שלכם ולספק לכם תשתית מנצחת. דגש נוסף ששמנו אצלנו הינו על אפשרות פתוחה, לכל מחפש עבודה באשר הוא, ליהנות משירות בדיקת קורות חיים חינם. הניסיון שלנו ארוך השנים מלמד, שכתיבת קורות חיים זה לא משהו להתפשר עליו או לגביו. הם חייבים להיות Perfect, לא פחות מזה.
ואם קראתם עד פה, אז קודם כל תודה לכם. מוזמנים לשתף אותנו בתובנות שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *